Impressió Offset avançat i colorimetria (20h)
2 de març de 2020Curs dirigit a auxiliar d’impressió en òfset. L’objectiu és adquirir coneixement sobre el sistema i la posada a punt de la màquina per imprimir.
UNITAT TEÒRICA
1.-Processos de preparació de màquina OFFSET, estudi dels diferents components i factors que participen en la impressió.
2.- Paràmetres a controlar i gestió de la qualitat durant la impressió de productes OFFSET
3.- Principals problemes i solucions durant la producció. Anàlisi del problema, estudi de factors causants i aplicació de mesures correctivas i preventives.
4.- Explicació específica sobre els colors Pantone
5.- Monogràfic de problemes i solucions més comunes en la impressió offset i selecció de problemes específics en impressió offset en packaging
UNITAT PRÀCTICA
1.- Selecció i preparació de diferents productes offset a 4 colors i la seva posterior retiració.
Selecció i estudi de les matèries primeres a utilitzar
Protocol de posada a punt i inici de la impressió.
2.- Realització, gestió i producció de la impressió de productes offset.
Control i ajust del color
Control i correcció del registre d’impressió
Control i ajust dels diferents components que participen en la impressió
Detecció i correcció dels diferents problemes durant la producció
Estudi final i anàlisi de la impressió
3.- Processos de neteja, manteniment preventiu i ajust de la màquina per a successives impressions.
4.- Impressió de proves de perfils de gestió de color i proves específiques de Pantone i Adobe per a l’anàlisi posterior del producte obtingut
5.- Seqüències d’impressió: Canvi de seqüències d’impressió i anàlisi i comparació amb productes impresos amb altres seqüències.
Durant la realització del curs s’analitzaran les necessitats dels alumnes per intentar adaptar la formació a les seves necessitats i si necessiten qualsevol monogràfic sobre alguna cosa en específic se’ls prepararà a mesura sense problema.
– Per realitzar el curs a les nostres instal·lacions es necessitarà un mínim de 6 alumnes. En cas de que es vulgui realitzar a la vostra empresa cal comunicar-ho a l’Escola a [email protected] per realitzar un pressupost del curs.
Preu | 180€ per alumne. Bonificable segons reglament FUNDAE. |
Durada | 20 hores |
Dates | Pendent de dates |
Horari | De dilluns a divendres de 16,00 h a 20,30h |